Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det og hvordan synes dere det fungerer?

Vi har ei lita trolljente som kjeder seg veldig fort i bil og lurer på å ha dvd i bilen. Vi prøvde på langtur i dag for å se (med laptopen dog) og hun var stille som ei mus hele turen (fantasisk!!!!)

Hva vil dere anbefale? Integrert eller løs?

Er det noen vits i lengden eller var det bare spennende fordi det var nytt i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den løse ble det advart mot for en stund siden fordi den løsner ved kollisjon og det kan skade barnet stygt. Men det er sikkert mange versjoner, og du finner sikkert en trygg en.

Gutta våre får låne ipodene våre, og ser film på den.

Skrevet

Vesla er for klåfingra til å kunne se på ipod, hun er bare 17 mnd serru:)

Så da blir ting veldig for avslått og slikt. Og holdknappen har null effekt!

Skrevet

For oss ble det ikke noen suksess med DVD i bilen... Trodde langkjøring skulle bli så mye bedre, men hun så på det i sånn ca 5 min, så ble hun dårlig:(

Skrevet

Hehe, det er jo kjipern da!

Heldigvis funka det veldig bra i dag på laptopen, men det er jo mye større skjerm da.

Men jeg kan jo ikke drive og dra med meg den på alt av langkjøring heller. (bare 30 min på statoil her snuppa, mamma må lade den igjen serru! haha, synes jeg ser oss:p)

Skrevet

Jeg vil tro det vil bli en langt kjedligere tur for både deg og snuppa di... Hehe;)

Vi kjøpte sånn dvd- spiller på netthandelen. Var ikke så mye vi betalte, var helt grei å bruke også. Bare så synd det ikke ble som vi hadde trodd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...