Gå til innhold

Hvordan føles en kynner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske jeg var plaget med det sist svangerskap... Men merker nå at nesten hver gang jeg har sovet (om det skulle være natt eller ettermiddagsblund) er magen kjempestram når jeg våkner, hard. Akkurat som alle muskler strammes og det varer ganske lenge før den blir normal. Er dette kynner? Varer det så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 19 uker på vei. Føles som litt magesmerte når den er så stram.

Skrevet

Høres ut som kynnere ja:-)Jeg har også det.Kan føles veldig ubehagelig til tider men det er helt normalt.Noen ganger hos meg kjennes det ut som mens smerter og hele magen blir hard.Får det gjerne etter aktivitet og på kvelden når jeg skal sove.

Skrevet

Jeg har hatt MYE kynnere. Opptil over ti om dagen i perioder. Ble sykemeldt i tre uker for å stresse ned. Har en veldig stressende jobb.

Nå har det stabilisert seg til ca 3-5 om dagen. Jeg har hørt at noen få kynnere ikke er å forakte. Det er livmoren som "trener" og noen mener at det hjelper til med å gi deg en litt lettere fødsel fordi livmoren har trent? Jeg aner ikke, dette er noe jeg har hørt fra folk som har hatt kynnere i ett svangerskap og ingen i et annet.

Men det høres ut som kynnere og er ikke farlig så lenge de ikke blir regelmessige og ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...