Gå til innhold

Jeg vil på date!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en date. Er det noen som har erfaring med nettdating? Noen anbefallinger? Hva ellers kan jeg finne på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å! Signerer!!! :) Skjønner ikke hvor alle møter mennene sine jeg. Har jeg aldri gjort heller... Bf møtte jeg på skolen, men aner ikke hvor jeg skal lete nå!

Skrevet

nettby.no

sukker.no

finnenvenn.no

moteplassen.no

match.no

Skrevet

Jeg skal på date i helga! :) Har kjent han i 10 år og nå vil vi finne ut om det kan bli mer en vennskap ( begge har mer en vennskapelige følelser for hverandre )

Drømmemannen kan være nermere enn dere tror :)

Skrevet

Traff samboeren og bf på nettet jeg... er 4 år siden, og nå har vi ei datter på 3 1/2 mnd. Møtte han på spraydate, men tror det er lagt ned nå. Men kanskje nettby ?

Gjest marie-s
Skrevet

Hadde dere orket å funnet en til meg også....

Skrevet

Mange har stor suksess med nettdating. Se på det som en mulighet til å bli kjent med nye mennesker! Det verste som skjer er vel at det ikke klaffer, men da har du i alle fall datet litt. :-)

Opprett en profil, og se hva som skjer! Og ellers: Ikke sitt hjemme og vent på at drømmeprinsen kommer ramlende inn vinduet. Bli med vennene dine ut. Ta en fest, gå på cafè og takk ja til invitasjoner hvor du kan treffe nye mennesker. Når du har ungene, reis på badeland, lekeland og lekeplasser hvor du kan møte andre mennesker. Finnes mange single pappaer der ute også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...