Frk Påske Overtid Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Herregud, hva er det egentlig som skjer. Det er masse liv i jenta mi, hun sparker, kaver med armer og hikker og står i...alt virker normalt sånn sett. Men innimellom så er det akkurat som hun har spasmer/kramper. Når jeg ser på magen min så rister hele greia i et par sekunder... Det har skjedd før også... Hva skjer a???
Sikkertforgammel Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Sniker litt her inne... Er på 2. tri egentlig. Aner virkelig ikke hva det er, den skjelvinga, men det er skikkelig ekkelt når det skjer!! Jeg lurer virkelig også på hva det kan være!!! Det skjedde med babyen min og her om dagen. Har aldri opplevd det før... Varte i ca 3 sekunder her. Noen??
Sikkertforgammel Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Er det???? Arti. Men litt ekkelt. Virket som pia mi hadde det vondt der og da :S
Frk Påske Overtid Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 He he, oiiiiiiiiii...Da tisser hun like ofte som mamma i dag da... Hmm, komisk, hard stråle...:=)
Sikkertforgammel Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, jeg tror kanskje nn mente at babyen får sånner rykninger fordi det blir så "godt og varmt" når de tisser i fostervannet?? Eller? Sikkert helt grønt forslag av meg da, men jeg vet jo at når unger tisser i bleia så kan de få sånn frysning hehe... Skjønner? =) Kanskje dumt forslag men?
Frk Påske Overtid Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Tji hi...ja, kanskje det var det hun mente... Det er kanskje litt merkelig om hun har såååå hard stråle at hele magen min rister... He he... Tror kanskje ikke forslaget ditt var så veldig dumt allikevel... Bare jeg som fikk for meg at jeg har en superbaby i magen... Jaja, høres jo søtt ut at hun "syns det er godt når det blir varmt og godt av tisset..." blæh...
Sikkertforgammel Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, ja, ikke sant =) Jeg bare ANTAR at det kanskje er noe sånt som skjer da, vet jo ikke. Skal til jm om 2 uker, skal huske på å spørre henne da hva dette kan være
Frk Påske Overtid Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2008 Jeg skal neste uke...skal spørre jeg også hvis jeg husker det... Ække greit å vite hva som skjer hele tiden gitt...:=)
lana<3 Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Dette lurte jeg også på sist gang jeg var gravid og fikk beskjed av jordmor at babyen tisset når dette skjedde,hun gjorde dette etter fødselen også når hun tisset,husker hun gjorde det når jeg lå inne på barsel,husker ik når dette sluttet men morsomt var det:)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Hihi ikke ofte man kan si det om et sånt tema men det var faktisk litt søtt....Har lurt litt jeg og... =0) Rart med det,men alt babyen gjør som normalt blir liksom søtt og "godt" å høre på en måte... Selv om hvis man tenker det fra en ikke gravids synspunkt kan det jo bli veldig gullfisk....Liten plass og svømme og spise der man tisser.... =0) Beynte å tenke gullfisk etter jeg skulle forklare min lillesøster at hun tisset inni magen...Ansiktet hennes var NESTEN like bra som når jeg forklarte henne at babyen kom ut igjennom "tissen"....Hehe Kommer aldri til å glemme det ansiktet trur jeg =0)
kaja & Andreas Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Hehe må le litt jeg når jeg leser innleggene deres. etter at babyen er født får den også slike rykninger, men jeg tviler på at det er fordi den tisser.. vet ikke hva det er da..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Har også en liten spasmeguri i magen!! Har hørt at det kan være fordi babyen mister "totten" og begynner å kave for å få tak i den igjen..aner ikke om det stemmer! Merkelig følelse er det ihvertfall, når disse riste-sekvensene setter igang...!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 jo det er rykninger de får når de tisser, også etter de er født jeg får rykningene fortsatt jeg, om jeg er virkelig tissetrengt.. hehe, og jeg er helt normal...
snupi'08*Födeklar* Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 Ble litt lettet naa!! Trodde det bare var babyen min som hadde saanne spasmer
Marit & de 3 knøttene Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Ja det er babyen som tisser. Jenta mi ristet veldig mye da hun lå inne i magen min og gjør det fortsatt etter at hun har tisset på do. Hun er 3 1/2 år nå. :-) Lurte veldig på hva det var jeg også, helt til jeg skulle stelle henne på barsel for første gang. Da tisset hun på stellebortet og ristet skikkelig etterpå! Ble helt rørt jeg.:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå