*Mamma-i-Mars* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 hva koster en ny en???????? skal sta å kjøpe lørdag....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 De koster stort sett fra 999 til 1099 nå, men de koster mindre noen steder. Babykos har dem til 749,- Lønner seg å lete litt.
♥lurelure♥ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Gutten min er 3,5 mnd og ELSKER denne stolen. Nå har han funnet ut hvordan han kan få den til å vippe selv og vipper i vei mens han ler og smiler:) I morgen skal jeg filme det:) GODT KJØP!!!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Du kan godt kjøpe de brukt også. Trekket er veldig lett å ta av og vaske. Den er veldig renslig den stolen i forhold til andre typer vippestoler. Det finner du ut når knøttet begynner å spise...... Helt genial stol som vi var veldig fornøyde med og skal bruke til nr 2 også!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Dette sete kom altså dårligst ut i GRAVID sin test bare så det er sagt. Med fare for at understellet ikke tåltet trykket av babyen som vippet eller noe sånt. Vi kjøper hvertfall et annet!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 dinna testen der lure ej på kem so gjennomførte,,har bare hørt skryt om den fra 10forskjellige venninder som har brukt den.... genial spør du meg, SKAL ha denne hehe
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 den kom dårligst ut fordi den kan brukes som stol når barnet blir større, og da burde den jo tåle mye mer press.. men som vippestol til baby holder den nok absolutt vi brukte den som stol til vesla frem til hun var 1,5 år ca, funka bra som det og hvertfal kjempefornøyd me stolen, den står klar til nestemann
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 hehe..jasså, men da kan d nå hende det er dårlige partier med varer ute å går? for ene jeg kjenner bruker stolen enda hun er 4 år...å bruker den t å sitte i å se tv... å ene venninda mi har to små barn så krabber i den hele dagen lang..å skikkelig herjer med den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå