Gå til innhold

Litt spørsmål om plastisk kirurgi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på snart 25år, som har ei datter på snart 17mnd... har slitt med dårlig selvbilde siden tidlig i tenårene.... Nå etter svangerskapet er brystene mine bare to bittesmå tomme te-poser... uff... og magen min er full av strekkmerker... Ønsker sterkt å forstørre brystene mine og stramme opp magen... Noen som kan har gjort noe lignende og som kan gi meg litt info om pris, hvilken klinikk som er bra, finansiering osv... kjekt om noen har hjemmeside med før og etterbilder også! Håper noen vil svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg tok minibukplastikk for 10dager siden.. Det gikk kjempe fint og jeg er kjempefornøyd:) Jeg gjorde det på Nobel Clinic i Oslo og betalte 38000,- Hvis du har noen spørsmål så bare spør:)

Skrevet

Har ikke gjort det, men vet at Cat68 her inne har gjort begge deler. Hun har også egen hjemmeside med bilder. Husker dessverre ikke adressen dit, men søk opp nicket hennes, så kan du sende henne en pm :)

Skrevet

Hi her... bytta nick jeg.. :) jeg håpte på å få stramma opp hengemagen min og få fjernet den dumme fett puta som legger seg rundt området ved navlen. Hva innebærer mini bukplastikk? er det bare området under navlen som kun fettsuges? eller fjerner de overflødig hud også?

Skrevet

Jeg hadde litt hud under navelen og litt mer fett rundt omkring.. Det han gjorde var og fjerne all huden under navelen altså stramme helt flat. Også fettsugde han hele magen, på siden og bak på ryggen altså flankene.. Det cat68 har gjort er en fullbukplastikk. Det er en mye større og ommfattende operasjon.

Skrevet

Det er akkurat det jeg og ønsker, sånn som det du har gjort der! Kanskje mini bukplastikk er noe for meg da?I tillegg til større bryst :) Er en liten A nå, og er vel mellom 75 og 80 cm rundt brystkassa.... Så er jeg ikke høyere enn 159 heller... Jeg håper jeg snart kan gå og bestille konsultasjon! Er så spent!

Skrevet

Ja, det beste vil vel være og dra på konsultasjons time. Jeg tror ikke de tar brystforstørrelse og minibuk i en operasjon men det kan du spørre dem om. Du kan ta en titt på www.nobelclinic.no og titte. De er super flinke og jeg anbefaler dem på det høyeste:)

Skrevet

noen som vet hva hjemmesiden til cat68 er?

Skrevet

Gå på www.bukplastikk.no der har du masse før og etterbilder:)

Skrevet

Da vet du tydeligvis ikke hva en bukplastikk dreier seg om, Ludderet!

Skrevet

Akkurat det jeg tenkte Monajenten.. Ja man får større pupper av å trene.. haha... er vel heller det motsatte... Jeg veit det jeg.. Var danser i 15 år...

Skrevet

Hehe ja ikke sant?

Hadde jeg kunne trent vekk den løse huden og fått faste "antihengepupper" av å trene, hadde jeg ikke gjort annet;-)

Skrevet

Fettsuging er en ting, bukplastikk er noe helt annet, og det var snakk om det også.

Klart det går an å trene om man kun "trenger" fettsuging, men det går ikke an å trene vekk løs hud.

Og det var jo snakk om pupper her også?

Fortell meg hvordan man trener puppene til å ikke henge (når de fra før rekker ned til knærne) og til å være stramme, runde og flotte, så skal jeg personlig komme og gi deg en klem!

Skrevet

HAHA..

skulle ønske Ludderet kunne legge ut bilde av seg selv for hun er sikkert "perfekt"...

Skrevet

Jeg tok liten bukplastikk og FETTSUGING. Jeg kunne ha fint trent bort det fettet men hud går det ikke ann og trene bort. Grunnen til at jeg tok fettsuging var for og få best mulig resultat og at det ikke skulle se styggt ut.. Så Ludderet klapp igjen og gå og legg deg..

Skrevet

Jaja, så flott for deg at du er perfekt ihvertfall da!

Jeg trener også på treningssenter, men har fortsatt hengepupper. Men så er jeg så perfekt og fin og flott som du da, selvsagt.

Og det er sant som en over her skriver, de pleier å fettsuge litt i forbindelse med bukplastikk for å få best resultat. Det er veldig vanlig.

Men igjen, du er jo så perfekt at du aldri i livet vil trenge en sånn operasjon. Heldige du.

Skrevet

Nå blir du bare usaklig og teit. Går ikke an å ha en saklig diskusjon når du kommer med sånne dumme argumenter.

Du vet jo tydeligvis ikke bedre heller, siden du igjen kommer med en tåpelig uttalelse. Selvfølgelig kan man ikke "bare trene litt etterpå" når man har blitt operert i magen!

Skrevet

Skjønner at du er ute etter å provosere.

Men igjen - hvis du hadde giddet å late som du har litt peiling ihvertfall, så hadde du visst at strekkmerker og løshud ikke trenger å ha sammenheng med hverken kosthold eller trening.

Skrevet

OMG der falt du av den høye hesten din.

God natt.

Skrevet

Sånn bare fordi jeg vet Ludderet har en smule rett her;

Man jo ikke drive med trening som gjør at puppene i seg selv blir større ettersom pupper kun er fettvev - og fettvev kan man jo ikke akkurat trene for å si det sånn. Allikevel har jo alle brystmuskler under selve fettvevet - og de musklene er trenbare! Hvis du driver med øvelser som gjør at brystmusklene dine blir sterkere/større - så vil du få pupper som faktisk ikke henger spesielt - og volumet blir som regel større :-) Faktisk!

Det fins jo øvelser man kan ta;-)

(uten at jeg så videre uttaler meg om selve diskusjonen, da jeg ikke orker å bry meg...!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...