Gå til innhold

Når får mann selvangivelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke den 30. mars den skal leveres inn? Kan vel ikke være lenge før vi får den da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like etter kvinnen?

Neida, den er sikkert like om hjørnet... Men er det mars, altså? Ikke april? Nei det er vel mars. Rødvin? neida.

Skrevet

Hehehehe:-) Er jammen ikke sikker selv.

Men frist på 30. april høres litt vel travelt ut for kommunearbeidere?! De betaler jo ut rundt sankt hans. Da har de bare ca. 7 uker på seg;-)

Skrevet

Fristen for å levere den er den 30 April. Den sendes ut i slutten av mars, begynnelsen av april.

Skrevet

Jammen ta fristen er visst 30.april. Sjekka nettopp. Imponerende;-)

Skrevet

Får menn det på et annet tidspunkt enn kvinner? Det var nytt for meg...

Skrevet

Du vet, de fleste sender bare inn underskriften sin, uten å sjekke noe som helst... Futen tjener masse på det hvert år! Så syv uker er en evighet. Særlig med tanke på sånne som meg, som må levere i april, men som på grunn av næringsdrivende mann ikke får penger før i oktober. Det er lenge det!

Skrevet

Æsj,vil ikke ha den,jeg har en følelse på at jeg får en kjempestor restskatt som jeg må betale på i mange år :-(

Det ble en delrot i fjor med skatten derfor den følelsen...

Skrevet

De som driver eget firma får det senere. Enten de er menn eller damer.

Skrevet

Ok, bare lurte siden du spurte om når menn fikk det...

Skrevet

Dersom du vil vite det nå så kan du ta frem papirene dine og regne det ut på skatteetaten sine nettsider.

Ta frem inntekt, betalt skatt, renteutgifter og andre store fradrag så får du et ca tall hvertfall

Skrevet

hehe,håper inderlig jeg har trykket feil her,for jeg fikk en restskatt på 80000 og sambo på over hundre tusen ...Huff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...