Lurvehette Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 noen av dere er bare så ufattelig morsomme i måten dere skriver på Usaklige, eller ikke; dere har uansett en søt litterær måte å formulere mye av det dere tenker, mener, og ja, nettopp skriver. Noen ganger sitter jeg og gapskratter av mange av besvarelsene, ordene dere velger å bruke, og hvor sarkastiske, ironiske og kanskje, eller kanskje ikke ufrivillig morsomme dere er. Er mer og mer festlig å henge inne på disse sidene, pga vittigheten her:D Synd mange av de morsomste er anonyme da:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Tipper det er meg! Jeg er veldig morsom, nemlig.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Kranglesiden er faktisk et lite lyspunkt i hverdagen, selv om mange har vanskelig for å tro det. Sambo for eksempel - han kan ikke fatte og begripe at et nettforum som egentlig inviterer til hemningsløs krangel får meg til å le høyt hver kveld. Noen av damene her inne er bare fantastisk gode skribenter og får frem poengene sine på en så bra måte at jeg rett og slett blir imponert og tidvis misunnelig! De beste klarer å få frem meningen sin uten bruk av store bokstaver,utropstegn,ufine kommentarer, personangrep og ikke minst uten koz og klemz Hatten av for you ladies! *bøyer meg ærbødig i støvet og nesegrus beundring*
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 koz ,klemz og lizzom azz:S
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 He he, ja, og glem nå ikke smilefjesa. :PPPP :SSS :DDD ;DD etcetc. Urk.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 ey mobberu smilefjesa mine .. *dulte på*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Kooozeklemzeglizezmazketafze Jøss, får huepine av all denne kosingen!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 For ikke å glemme !!!!!!!! ????????? ................ STORE BOKSTAVER osv.
spent86Mod:) Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 STORE BOKSTAVER ER GØY DA!!Slipper å tenke så stor bokstav etter punktum å greier...he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå