smellie Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 min datter på 2 1/2 klarer ikke hoppe. Hun kan "trippe" ved å løfte det ene, så det andre benet, men klarer ikke hoppe med begge samtidig. Jeg vet ikke hva som er vanlig, men noen mente det var rart og at hun burde vært i stand til det nå. Så- kan noen fortelle meg om jeg trenger å være bekymret?
trompetisten Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Kjempebekymret Mini her i huset som ikke er fult 2.5 år enda, gjør det samme som din. Bøyer seg ned og teller 1-2-3-hopp og bare tripper litt med høye kneløft Bekymrer meg ikke noe særlig
smellie Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Får finne meg noe annet kjempe skummelt å bekymre meg for da ;o)
Honningmelon Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Eldste min klarte det i allefall ikke på den alderen. Veldig bedagelig anlagt...
mai mammaen til to Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 tror nok ikke du skal bekymre deg.. snuppa her på 21 mnd kan heller ikke hoppe. hun har begynt å prøve seg frem på det i det siste. men får bare en og en fot opp enda... tror nok det er vanlig at de er rundt 3 år når de får det helt til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå