Gå til innhold

Føler meg så ensom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytta hit vi bor nå for 9 mnd siden. Har familie her,men ingen venner....Har prøvd og prøvd å komme i kontakt med andre, men det er ikke så lett. Noen som har gode råd? Føler meg så ensom nå, savner alle vennene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dib-treff, begynn med gruppe-trening, meld barnet ditt på barnedans/sang, gå på åpenbarnehage??

Skrevet

hvor bor du da? kansje noen her inne har lyst og treffes.....

Skrevet

Lite dib-treff her for tiden, bor i Larvik. Har vært en del i åpen barnehage, men virker som om alle kjenner hverandre fra før, vanskelig å komme inn i gruppa. Barnesang ja, kanskje det hadde vært noe....

Skrevet

Hei Malenemor,

Jeg bor i Sandefjord, det er jo ikke så langt unna Larvik det. Du kan alltids finne på noe medmeg en dag, om du har lyst? Vi er mye ute i skog og mark i helgene :-)

Skrevet

Jeg bor et stykke unna, men hvis du vil ha noen du kan skravle med og evt. møtes en gang kan du jo ta kontakt =) Alltid koselig å bli kjent med nye mennesker =)

Skrevet

Hei:) Så hyggelig. Vi trives veldig godt ute vi også. Hvor gamle er jentene dine?

Skrevet

Mine barn er 4 år og 1.5 år gamle. Hvor gamel er din jente? Og hvor lenge har du bodd her? Vært noe i Sandefjord? :-)

Skrevet

Nå skal jeg komme meg i seng. Men send meg en postmelding, eller legg ut et nytt innlegg her i morgen til meg.

Hadde jo vært morro og bli kjent.

Har du msn kansje? :-)

Skrevet

Malene er 1år og 8 mnd. Har bodd her 9mnd nå. Trives egentlig veldig bra, men savner litt venner. Har vært litt i Sandefjord, men bare for å shoppe:)

Skrevet

Og jeg bor i Stokke, har ei jente som blir 2 i mai.

Det er jo ikke sååå langt unna, litt under 3 mil.

Bare si fra om du vil treffes eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...