Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 3 måneder og 1 uke, jeg begynte så vidt med litt grøt til han i går, da han har vært litt urolig den siste uka og spist oftere enn før. Lurer på om dette er alt for tidlig? Er jeg en dårlig mor som gir han litt grøt allerede nå? Det er kun et par skjeer til kvelds.. sammen med puppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil IKKE si du er en dårlig mor. du prøver bare å følge gutten din sitt behov.

jeg selv begynnte å gi velling da min var 3mnd. og det ble mer rolig her i huset etter jeg begynnte med det.

jeg mener man burde gjøre det som er rett for enn selv og sine.

Skrevet

kanskje det er lurere og gi veldig tynn grøt til og begynne med?

Han fikk en skje vanlig tykk risgrøt i går, og tre t-skjeer litt tynn maisgrøt ikveld.. Er det bedre og gi nesten flytende kanskje?

Skrevet

Alt for tidlig er det vel ikke... Jeg hadde gjort det samme jeg, om dattera mi var urolig når hun var rundt 3 mnd. Nå er hun heldigvis ikke det, og da venter jeg heller med grøt til hun er 4 mnd. Og nei, du er ikke noe dårlig mor... du gjør det du mener er best for sønnen din...

Skrevet

jeg begynte med grøt på kvelden når liam var 3 måneder og 1 uke og her har alt blitt bedre;) magen hans, han sover bedre og lenger og jeg slipper å uroe meg for at han ikke får i seg nok:) for han elsker maisgrøt:)

Skrevet

jeg har bare melk i det ene brystet også, det andre er helt tomt..

Må innrømme at jeg føler meg som en litt dårlig mamma, han burde jo greid seg i 6 mnd, men syns ikke det ser sånn ut desverre.

Skrevet

her i huset er det enklere å gi velling på flaske med stort hull. hun er 4mnd nå og elsker mais grøten :0) får hun ikke den til rett tid nå, så blir hun skikkelig grinete. hehe.

Skrevet

anonym over:) Genialt å lage større hull!!!

Det skal jeg prøve i morgen for å unngå alt griset!!!!

TUSEN TAKK FOR TIPSET!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...