belinda 23 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Når har/hadde dere første time hos jordmor???Ska ikke før 14.mars, da er jeg 20 uker på vei..vanlig???husker ikke fra sist:)
Mauritius:) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har vært hos legen bare en gang, andre gang var jeg hos jordmor (uke 19)og skal fortsette hos henne!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 jeg er i uke 22 (førstegangs) og har ikke hatt mer enn to kontroller + ultralyd så langt (lege uke 9, UL uke 19 og jordmor uke 21). Opprinnelig mente ikke legen at jeg trengte noen ny kontroll før uke 24 etter å ha vært der i uke 9, men da jeg ringte jordmor for å bestille time ville hun gjerne ta meg inn tidligere. Kan ha med at fastlegen min holder til i Trondheim kommune å gjøre, jordmor er i hjemkommunen min (typisk "på landet"-kommune utafor Trondheim) og antagelig har jordmora her ute langt bedre kapasitet enn legen er vant til fra Trondheim. Ikke vet jeg... Regner med jeg fortsetter hos jordmor også, det er kortere å reise pluss at hun har bedre tid
ceso Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 min første time hos jm er i uke 18, faktisk dagen før jeg skal på UL... hehe... ellers har jeg hatt 2 kontroller hos lege. i uke 11 og 15. skal til han i uke 20 igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå