Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 ÅÅÅ blir så frustrert av disse negative testene. Det er jo ingen antydning engang- men det er heller ingen tegn til mens.... Ingen symptomer heller. Hadde positiv utslag på eggløsningstest 5 februar. Har aldri "mistet" mensen før. Noen som har opplevd dette? Trodde menesen måtte komme når eggløsningen hadde skjedd?! Fortsatt håp om graviditet? Har ingen følelse.
Lala & Po Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hei snart nr 2. Man kan hoppe over en periode hvis man har litt ustabil syklus. Det kan også være at perioden er litt lengre. Men litt rart siden det ser ut til at du har hatt stabil syklus før da. Har du gått på p-piller eller noe som du har sluttet på? Jeg fikk veldig ustabil syklus etter jeg sluttet på p-piller sist. Fikk mensen hver tredje månede eller noe...frustrerende! Hvor gammel er ditt forrige barn? Jenta mi er 2 år og vi skal forsøke første pp i april. Sluttet med zeracette for en uke siden og venter på tr... Håper ikke syklusen er like rar som forrige gang jeg sluttet på pillen. Lykke til til deg
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hei Sofia 78. Takk for svar Ja har hatt stabile sykluser på 32 dager, og har hele tiden visst når eggløsning har funnet sted (vha digital CB eggtest). Tok ut spiralen min i august- ikke brukt noe siden, Kun tatt våre forhåndsregler for ikke å bli gravid tidligere. Gutten min er snart 2, og vi er i planleggingsfasen av et nytt barm. Egentlig skal vi starte i mai for å få nummer 2 i 2009. Denne månende har syklusen min vært helt merkelig. Det begynte med eggløsning 5 februar (som vanlig), men så hadde jeg positiv utslag på eggløsning 13, 14 og 15 februar, negativ igjen på lørdag. Jeg pleier å få mensen på dagen jeg har IKM så syntes det er rart at den ikke kommer. Får jo også bare negative gravidtester. Huff blir litt rar av dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå