Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Var sammen med noen beskjente og demmes gutt på 3 år. Plutselig tar gutten som står over jenta mi på snart 6 mnd en leke å slå den rett i ansikte hennes. Jeg ble så redd at jeg ble sint, tok tak i armen på gutten ikke noe hardt altså å dro han borte fra jenta mi så jeg kom til. Gutten ble vist redd meg siden jeg ble så sint, ropte ikke noe høyt eller noe. Men han begynte å skrike han å. Mora ble fly førbanna på MEG og sier at slik gjør man bare ikke. Er d jeg som er dum som ikke skjønner noe???? D er snart to uker siden, jenta mi har ennda merke etter såret hun fikk og hver gang noen eller vi kommer litt for brått på eller at jeg nærmer meg ansikte hennes skvetter hun og hylskriker lenge. Og så sover hun dårlig på natta etter dette. Har tenkt og ta d opp med henne men hvis dette er liksom min feil, hva skal jeg si?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hadde min 3 åring gjort noe slikt hadde jeg vært glad for at du brøt inn og sa i fra, det med at bare foreldre skal kunne irettesette sine barn er i mine øyne noe stort tull. Klart en 3 åring ikke skal gjøre slikt og klart jeg hadde forstått reaksjonen til en mamma som hadde tatt ham vekk da, skulle bare mangle, hadde reagert likt til deg selv. Og jeg regner med du ikke er sint på 3 åringen heller, at du vet han er et lite barn han og og holder på å lære hva som er rett og galt.
alvis Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hadde gutten min slått jenten din hadde jeg ikke blitt sint hvis du dro ham vekk. Det er ikke lov å slå og det vet en 3 åring. Men en 3 åring ser mye større ut enn han er ( spesielt da du har en på kun 6 mnd). Han er bare et litet barn. Men som sagt, jeg hadde ikke blitt sint på deg sånn som du beskriver. Hadde du tatt han hardt eller brølt til ham hadde jeg nok sagt noe til deg men tror likevel ikke jeg hadde blitt sint. Jeg hadde nok hatt stor forståelse for at du blev redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå