cherry coke Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Skulle rett ut forbi døra og der stod det 3 diiigre katter og så på meg...Den ene freste, og jeg var sikker på de skulle angripe meg. Og det stinker kattapiss utenfor! Æsj...Jeg virkelig misliker katter...Hvordan kan jeg "jage" dem bort?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Citrus. Spray med sitruslukt, det liker de ikke. Nå har det seg slik at jeg har to kattepuser selv, så jeg er ikke nevneverdig redd dem. Men jævelkatten (den eldste, som er blitt noget gretten) har begynt å angripe både meg og veslemor i de siste mnd. Og han er en STOR pus. Så man vet aldri. Vi har hatt ham siden han var liten. Men katter er jevnt over slett ikke farlige asså. Jeg har jo denne grinebiteren i hus ganske så frivillig;)
cherry coke Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Skulle gjerne ha gjort det, men synes kanskje det er et drastisk tiltak=) Men finnes det ikke noe som kan hjelpe mot katter?=) Mener da noe som ikke skader de ?
Pysa Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hvis de er veeeldig store, oransje og med svarte striper tar jeg tilbake det med bikkja, altså.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 De skulle sikkert spise deg til kvelds, litt nattmat=) Kjøp deg Get Off spray eller legg ut sitronskall.
cherry coke Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Dette var store beist, altså=) Skal prøve sitrus...
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Tupp dem bak, så springer de! De fleste fremmede katter springer jo bare en freser litt skikkelig til dem. :-)
esmase Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Pepper funker også,men husk å gjøre det igjen etter at det har regnet/snødd...
(0_o) Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Salmiakk funker fint. Vi hadde problemer med nabokatter som pissa ned alt som var av hagemøbler, blomsterpotter ol. Vaska alt med salmiakk og da holdt dem seg unna.
minsta Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Nei nei nei! Salmiakk er det du IKKE skal bruke på kattepiss! For kattepiss inneholder salmiakkliknende lukt, og det vil veldig ofte resultere i at de vil markere over etterpå, og da har du et dobbelt problem...
Solitude Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Kjøp sånn get off i dyrebutikken, og så ha en flaske klar med litt vann i. Katter hater vann Så får du jage de vekk med vannet og satse på at de husker huset der hun dama med den skumle vannflasken bor hehe..
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Kjøp get off som de andre her sier, så kan du skremme dem litt da... Men IKKE bruk salmiakk, da kommer dem hvertfall til å markere seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå