snartmammaigjen-? Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Du er jo så fantastisk støttende og motiverende til så mange, og så har du selv prøvd i hakvannet år.. Det står det respekt av..=) Hadde jeg hatt babystøv skulle jeg sendt masse til deg.. Lykke til..=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Har masse og sender masse... Hun er en skikkelig god jente=oD... Dreamer: Holder forsatt en knapp for mars..=o) Masse gooooode klemmer
Truseprinsesse Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jepp, vi elsker *dreamer*-jenta vår!! Blitt skikkelig glad i deg, søta mi! :D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Åååå så utrooolig nydelige dere er!!!! Tuuuusen takk, nå ble jeg skikkelig rørt! Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten dere! Dette var jo verdens beste start på dagen:) snartmammaigjen-?: Tuuusen takk for at du laget en så koselig tråd! Skulle ønske at jeg og hadde babystøv, da skulle jeg dynket deg i det;) Håper du snart får en spire i magen din, krysser alt jeg har for det!! Lykke til du og! *Babycakes*: Tusen takk for babystøvet, og for at du fortsetter å støtte meg selv om du snart skal føde. Hadde vært herlig om jeg ble gravid samme mnd som du føder. Masse gooode klemmer Truseprinsesse: Du er sååå god, blit skikkelig glad i deg og vennen min!!:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå