tonebf Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 ser en repotasje om det nå.... mange fjerne bryster! jeg er selv livredd for å få kreft... jeg er bare 21 år, kan jeg få sånn mammografi? er det noe prøver man kan ta for og sjekke om man er bærer av dette genet?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Sjekker i dusjen hver dag at det ikke er noen forandringer er tyve år selv. Synes det er litt ekkelt, fordi etter amming har puppene blitt slappere og jeg kan kjenne kjertler i puppene mye bedre ( før hadde jeg ikke sjans til å kjenne noe inni der) Fått hetta flere ganger, men "kulene" jeg har blir ømme/vonde når jeg har el og mensen så regner med at det ikke er noen fare hehe. Hypokondra her er nemlig livredd for alt så jeg spurte legen en gang jeg var der og han sa at kreftkuler ikke gjør vondt. De som har hatt brystkreft i familien kan ofte få en test, vet ikke om de gir slike tester om man ikke har hatt det i familien tidligere.
noLadyjustME Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Ja gjør det hver gang jeg dusjer..greit å ha det som en vane!
tonebf Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 hva skal man sjekke etter? harde klumper? hvor mye skal man sjekke? noen andre steder enn akuratt brystet?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=397788 Her kan du lese litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå