katrine ønsker 09baby Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 hadde ikm på lørdag, testa negativt søndag morgen, å har tusen symtomer(mest sansynli kunn psykisk,har jo så lyst),lurer sånn på om eg skal teste eller ikke .. kor ofte tester dåkke når dåkke er på overtid??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er nok ikke den rette å spørre siden jeg tester hver dag eller annenhver dag når jeg er på overtid. Men det "anbefales" å teste igjen etter 3 dager. Så kanskje du skal ta en ny test i morgen tidlig? Masse lykke til!
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 masse masse lykke til:) skal krysse fingrene for deg:)
puse 08 Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Hele tiden:)) Neida det begrenser seg vel selv etterhvert som man blir skuffet noen ganger.. For min del bestemmer jeg at når ikmdagtesten er neg venter jeg 3 dager før neste (har litt ustabil syklus da) ellers skrur jeg opp mine egne forventninger altfor mye:( Men det er jo spennende også med denne testingen da;) Lykke til med neste testing:)
katrine ønsker 09baby Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 takk takk, trur eg må de klarer ikke vente lenger. men selv kor innstilt eg er på at den sikker blir negativ blir eg kjempe skuffa.. lurer på kordan det går når eg blir gravid,siden hormonane allerede holder på å ta overhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå