bærtæ Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Kan noen hjelpe meg på et eller annet vis? Skal søke på en jobb som jeg absolutt vil ha. Er første jobben jeg skal søke på etter studier. Er en konsulent jobb i en offentlig etat. Har skrevet søknad før men er mer type sommerjobb. Føler meg helt låst her. Noen gode tips?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 De er litt ettertrakta de stillingene her jeg bor hvertfall, så tror du ikke må være redd for å virkelig fortelle om kompetansen din og hva du er god på og hvorfor du er best for stillingen!
MissAntrop Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Mitt tips er unngå orddeling. Skrivefeil tar seg dårlig ut i en søknad.
bærtæ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, jeg ventet på den. Takk for råd men skrivefeil blir nok ikke et problem;)
bærtæ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Er nok mer det punktet der som jeg faller litt fra på. Syns det er vanskelig å skal skryte av seg selv! Men får vel bare la det stå til.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Skriv som om de trenger deg, ikke som om du trenger dem. Fortell hva de går glipp av om de ikke velger deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå