Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg på et eller annet vis?

Skal søke på en jobb som jeg absolutt vil ha. Er første jobben jeg skal søke på etter studier. Er en konsulent jobb i en offentlig etat. Har skrevet søknad før men er mer type sommerjobb. Føler meg helt låst her.

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er litt ettertrakta de stillingene her jeg bor hvertfall, så tror du ikke må være redd for å virkelig fortelle om kompetansen din og hva du er god på og hvorfor du er best for stillingen!

Skrevet

Mitt tips er unngå orddeling. Skrivefeil tar seg dårlig ut i en søknad.

Skrevet

Hehe, jeg ventet på den.

Takk for råd men skrivefeil blir nok ikke et problem;)

Skrevet

Er nok mer det punktet der som jeg faller litt fra på. Syns det er vanskelig å skal skryte av seg selv! Men får vel bare la det stå til.

Skrevet

Skriv som om de trenger deg, ikke som om du trenger dem. Fortell hva de går glipp av om de ikke velger deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...