Gå til innhold

Jeg orker ikke mer!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er for tiden på ferie hjemme hos mamma og pappa, de bor ca 100 mil fra bostedet mitt, hvor jeg er bosatt med mann og barn. Jeg har i laaaange tider ønsket å flytte hjem, men mannen min vil ikke (han er fra et annet sted). Slik har vi hatt det i snart 7 år.

Nå har jeg imidlertid gått omtrent i kjelleren.

Jeg orker ikke å reise opp igjen, jeg vil bare være her. Selv om jeg skriver dette, så vet jeg at jeg kommer til å reise opp igjen selvsagt, men jeg har virkelig ikke lyst i det hele tatt. Jeg elsker min mann, men er langt nede pga. bosituajonen. I tillegg orker jeg ikke å gå på jobb. Jeg starter igjen mandag, og føler AVSKY mot å skulle gå dit. Dette startet for noen uker siden, men har gått på jobb likevel. I og med at jeg jobber på skole har vi nå hatt vinterferie, og jeg har fått noen etterlengtede fridager vekk fra hele møkka.

Jeg er lei av ALT, er sur og sint inni meg (men skjuler det godt for andre) og da jeg skulle prøve å beskrive situasjonen for meg selv, så kom jeg fram til at jeg mest av alt har lyst til å legge meg under dyna og bli der. Tre den godt over hodet og avstenge resten av verden. Jeg kjenner ingen glede ved noenting, alt føles "mørkt" eller likegyldig for tiden hvis dere skjønner.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, eller foreta meg. Jeg har alltid vært en livsglad og utadvendt person, men den siste tiden har jeg forandret meg, synes jeg. I bunnen ligger det inderlige ønsket om å flytte hjem til min hjemplass igjen.

Beklager lengden på dette, men jeg har det ikke godt nå. Takk for at du leste, bare godt å få ut litt damp på "papiret"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett profilen din.

Og gå til legen. Jeg tror du er deprimert.

Skrevet

Hvorfor skal jeg slette profilen min...?

Skrevet

sender deg en klem...

Tror du skal prate med legen din, kansje få en sykemelding.

Og få snakket ut med mannen din å forklart han saken!! Hele saken...

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Fordi jeg ser hvem du er, og det gjør sikkert alle andre også. Evt kan du logge av og på engang da vil den gamle profilen din forsvinne. Så mye for anonymitet liksom.

Skrevet

Nåh... men det var vel bare det "gamle" nicket mitt som kom opp? Eller hele personregisteret, hehe?

Med mindre det kom fullt navn er det ikke så farlig, tror ikke jeg kjenner noen her inne likevel!

Men takk for at du sa fra.

Skrevet

Nå skriver du jo ikke hvor langt det er fra din hjemplass til mannens, men dersom det er like langt som til bostedet deres vil jeg vel kanske si at det er på tide at han lemper litt på seg nå som du har bodd "på hans sted" eller nært til det lenge.

Skrevet

Jeg syns du bør fortelle mannen din akkurat hvordan du har det. Også bør du gå til legen din, så det ikke utvikler seg. For det høres ut som om du har en depresjon.

Skrevet

Neida bare det gamle nicket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...