To trollunger + en spire Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Lykke til alle som føder! Natt til torsdag 21.februar er det fullmåne - og total måneformørkelse. Månen begynner å bevege seg inn i helskyggen fra jorda ved 02:45 tiden. Det eksakte fullmånetidspunktet er 04:30.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Trodde først det var natt til fredag.oh håper det skjer noe snart her i huset.
~Mita~ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 åhh... krysser allt jeg har på at fullmånen har drag kraft på pluggen min!!! Kom ut lille venn, kom ut!!
mor.monsen Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Hmm..jeg var sikker på at det var fullmåne natt til fredag...
mor.monsen Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 http://kalender-365.de/manekalender.php her står det at det er fullmåne den 21...men er det da natt til 21 eller natt til 22???
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Lurer på samme jeg..trodde det var natt til 22 ..men er ikke sikker.Det er jo d. 21 fra 00.00..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 det er visst fra i morgen til fredag!
To trollunger + en spire Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 ... nei, det er i natt i følge astrologen - http://www.vgb.no/18965/perma/293256/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå