gullet kom 03.07.07 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 ikke jeg!!! er det bare jeg som henger etter med å fremkalle bilder????
Lillegullet130707 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Neinei - jeg også... Uff, får helt vondt i magen når jeg tenker på at jeg har 6 mnd å sortere og sette inn i album... Scrapper du eller setter du inn i bildelommer?
BabyV Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har sluttet å fremkalle bilder jeg. Printer bare ut bilder jeg ønsker å ramme inn eller sette i babyboken, men ellers så ligger dem bare på PC''en. Sorterer bildene og sletter masse slik at det bare er bra bilder igjen og så kjører vi fremvisning på tv'en når vi vil vise frem bilder. Har koblet Tv'en til et mediasenter som igjen er trådløst koblet til pc'en og dermed har vi tilgang til alle bildene for fremvisning på tv'en.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 prøver å scrappe litt innimellom... men..... tiden til det da.... blir mest i album med lommer... men prøver jo å skrive ned å være flink i baby albumet.... legger alt inn på dataen og fører det over til eurofoto og der ligger de.... ligger vel helst på dataen lenge før jeg får somlet meg til å få de videre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå