Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg og samboer "hopper av i svingen". Grunn: alle p-piller og minipiller jeg har prøvd dreper sexlysten min totalt. Jeg har prøvd flere merker, som Yasmin, Cerazette, Conludag og et annet som jeg ikke husker hva heter, men jeg reagerer negativt på dem alle. Jeg vil gjerne ha flere barn om ikke så altfor lenge, derfor passer det ikke med spiral. Men hverken jeg eller samboer har fast jobb, og en ny graviditet vært katastrofe rent økonomisk. Noen som kjenner seg igjen? Hva kan jeg gjøre? Alle prevensjonsmidler har jo hormoner i seg, og det er disse jeg reagerer på. Noen i samme situasjon som har erfaring med bra merker de ikke reagerer på?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ikke brukt prevensjon på flere år nå - fordi jeg blir så sinnsykt humørsyk av de... Har prøvd både Trionetta og Yasmin. Har ikke blitt gravid enda, men vi er veldig forsiktige da. Jeg liker heller ikke tanken på å putte i meg kjemikalier, så jeg tror nok aldri jeg kommer til å bruke annen prevensjon enn kondomer...Ikke mye råd å få hos meg men...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Du kan jo sette inn kobberspiral og ta den ut når du ønsker å få barn, det har jeg gjort. Iflg legen er det en smal sak og ta den ut, når den tid kommer
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 det finnes minipiller uten østrogen de har funka fint for meg iallefall spør legen din
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har prøvd mange av de samme og kjenner meg veldig igjen... jeg har veldig lyst til å skaffe meg en sånn: www.pearly.no , men det er så saaaabla dyrt... kanskje ønske meg av mannen i bursdagsgave i april
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Spiral er jo enkelt og greit, slipper å huske piller hver dag, og kobberspiralen har ikke hormoner. Med hormonspiralen slipper du som regel mensen også, det er i hvert fall ikke negativt, jeg kan ha hormonspiral selv om jeg ikke kan bruke p-piller, fordi det er så mye mindre mengde:) lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå