Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så innmari fort sulten for tia, jeg er 9 uker på vei.

men før kunne jeg gå sulten i flere timer men hvis jeg gjør det nå blir jeg svimmel, blir skikkelig uggen og veldig kvalm.

slitsomt å spise så ofte til tider. må liksom ha kveldsmat og alt:/ litt uvant..

er det bare meg?

men nå vet jeg at hjerte slår i hvertfall så da er alt det her verdt det, selv om jeg ligger i vater hver dag:/

alt for nurket:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe har det helt likt:-) blir sulten bare to timer etter jeg har spist, og kvalm etter jeg har spist:-) nyter dette egentlig, har blødd en del for et par uker siden, og har sett bankende hjerte et par ganger etter det, men slapper ikke av ennå så er i 100 når jeg da har pos symptomer.:-)

Skrevet

Slik var det for meg sist i alle fall, ble så utrolig kvalm om jeg ikke fikk mat med en gang jeg kjente et snev av sult. Nå har jeg ikke kommet så langt at jeg merker så mye til det enda.

Skrevet

Før kunne jeg gå hele arbeidsdagen og litt til uten mat, niks problem, men nå.....hvis jeg ikke får mat senest hver tredje time, vokser det horn ut av panna på meg og jeg blir noget utrivelig å være med. For meg har det blitt viktig å ha frukt og youghurt lett tilgjengelig så jeg kan få i meg noe kjapt og greit når sulten melder seg. Har ikke tålmodighet til å lage middag lengre, må ha mat MED EN GANG, ellers blir jeg smågretten. Tror det er helt normalt med endret spisemønster når man er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...