♥marita&jentene♥ Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 heisann er andregangsfødende og burde vel vite dette,men jeg har i dag hatt spor av blod i truseinnlegget, i tillegg til litt mensmurringer... er 34 uker på vei og kan ikke tro at det er fødselen som holder på å starte,hva mener dere at jeg bør gjøre?? tenkte å vente til i morgen og se hvordan ting er da,men er veldig usikker..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 det kan jo være at det har spruket noen vannhinder i deg men er sannelig ikke sikker.Kan jo ta og ringe føden og bare høre hva de har og si.
*Super*Mamman* Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Du bør iallefall ringe føden hvis det fortsetter.. Er vell tidlig for småtten å komme ut allerede nå.. Du kan jo ringe dem nå i kveld å høre hva de mener... Lykke til:)
♥marita&jentene♥ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 takk for svar:) hadde litt blod i går oxo,men da var det bare når jeg var på do,så trodde at det kansje var hemoride eller noe slikt,men når jeg oppdaget det i dag i truseinnlegget ble jeg usikker.. men skal ringe føden og høre,bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Det der vet jeg ikke om jeg hadde tatt sjangsen på. Jeg ville nok ha kontaktet legevakta for en sjekk. Bedre og sjekke en gang for mye.... Lykke til!
♥marita&jentene♥ Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 heisann prata med jordmoren min nå i dag tidlig,hun mente at det ikke var noe å bekymre seg for,var sikkert bare noen blodkar som hadde sprukket,men jeg skulle ta kontakt igjen viss det ikke ga seg..har jo i tillegg hatt menssmerter nederst i magen,men hun trodde ikke at det var noe farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå