Marika:):) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Synes det er litt skummelt med ting som kan sette seg i halsen. Vet jeg skal gi små, små biter, men kvier meg jeg. Han er 7 mnd, så det er vel på tide å la han smake...
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Vi begynte med brød når hun var rundt 8 mnd. Gikk kjempefint, satte ingenting i halsen.. Bare gi små biter. det går an å bløte brødet litt i mm eller mme også...
BellaSofia Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Vi begynte for noen dager siden. Snuppe blir 6mnd på lørdag. Gikk kjempe bra. Hun tygger og suger og liker det kjempe godt Har hørt og erfart at 1 dagsgamle brød er best, sånn at de ikke er for ferske for da blir de til seige deigklumper
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 De to eldste var rundt 7 mnd +, mini var akkurat 6 mnd. Gi brød som er 1-2 dager gammelt, det er enklere for dem å få ned, klumper seg ikke så mye :-)
Nilu♥ Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Er jeg seint ute?? Sjefen her i huset har nettopp begynt å få skiver og han er 10 måneder gammel!!! Får grøt til frokost, skiver til lunsj, middagsglass på ettermiddagen og grøt igjen til kvelds. Grøt til frokost og skiver til lunsj er sist innarbeidet, fra 8 måneder. Ammer hele natten og mye innimellom på dagen. Han er nesten 11 kg....
Lilletrollogmamma Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Vi begynte ved ca 6 mnd. Knerten min virket så grøtlei...spyttet ut og sånn. så da ble ene grøtmåltidet supplert med litt skive. Nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå