Gå til innhold

Solbriller - ønsker mange svar.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt avhengig av solbriller, og lurer på om det kan skyldes dårlig syn?

 

Jeg bruker solbriller hele sommerhalvåret. Jeg har allerede begynt å bruke solbrillene nå i februar, og de kommer til å sitte på helt til oktober. Også på dager det er overskyet.

 

I sommerhalvåret bruker jeg solbriller hele tiden når jeg er ute.

Glemmer jeg solbrillene en dag, da er dagen ødelagt. Øynene begynner å svi/renne, og jeg klarer ikke holde de oppe.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte spørsmålet: Hvor avhengig er dere av solbriller?

Skrevet

bruker egentlig veldig lite. mest når jeg kjører bil om sommeren

Skrevet

Det trenger ikke å skyldes dårlig syn,men heller lysømfindtlighet.

Jeg er også sånn at jeg må ha solbriller på så snart det er litt lyst.

Men hos meg kommer det av at jeg også har brukt linser i mange år,og derfor har blitt mer lysømf.

 

Skrevet

Jeg var avhengig og gubben enda verre. Kan jo vere dårlig syn kanskje, men for oss var det bare en uvane. Han bruker caps, og jeg har slutta med solbriller så permanent som før. Føler meg så teit når vi har vært på loffen i varmere land, turisten med solbrillene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...