miss mc Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 gikk 2(!!) uker over ikm uten å teste pos. så kom tr på tirsdag.. ble så skuffet at nå tar vi pause en liten stund. kommer sikkert til å se innom en gang i blandt..mn skal prøve mest på å få tankene over på noe annet lykke til til dere andre
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Uff, sender deg en trøsteklem! Skjønner at du ble skuffa når du gikk 2 uker over! Er nok godt med en pause, håper du kommer tilbake med gode nyheter:)
miss mc Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 takk takk:) kommer nok tilbake sterk og munter kanskje m gode nyheter, for dette føles ikke som en normal mens..hmm... mn en stor klem til alle prøvende, alle som er på tur til 1.tri og alle andre ;) i'll be back
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Heisann:-) Det er nok lurt å ta seg en pause herfra når fokuset blir for stort..Det gjorde jeg også denne pp, klarte å holde meg unna nesten en hel mnd.Hehe.Ingen el- tester, temping eller noe..litt godt egentlig. Har ikm en av dagene nå i nær framtid, og negative tester, så jeg går nok snart inn i min 6 pp jeg også:-( Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå