mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 bare lurer..skal begynne å trappe ned på puppingen...
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg tenker jeg begynner når jeg nærmer meg avslutning på ammingen, ca ved 20 måneders alder tenker jeg.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 okai..da får d bli mme en stund da..har egentlig starta nedtrappingen på amminga,men snuppa må jo få litt melk og ikke bare vann=)
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Vel, jeg gir en lang **** i de anbefalte statlige retningslinjer for introduksjon av kalveføde. Jeg er et menneske, produserer melk og har et menneskebarn i hendene. Da duger min pupp i massevis helt til vi er nesten ferdige med ammeperioden. To år med pupp ligger innenfor WHOs anbefalinger, så vidt meg bekjent.
Mamma jei Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Vi introduserte ku-melk da snuppa var litt over 10 måneder. Jeg begynte å få lite melk samt at jeg skulle begynne å jobbe og gå på skole igjen. Ammet i tillegg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå