Gå til innhold

Hva skal dette være godt for??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare vært inne på denne siden ett par ganger, men jeg må si jeg er helt sjokkert!! Her blir man rakket ned på om man er ung mor, gammel mor, uskolert og i det hele tatt.... Har man litt "teite" spørsmål blir man beskyldt for å ville ha oppmerksomhet.. Hjelpe meg.. Trodde disse sidene var for å dele positive og negative sider rundt det å være gravid, men her hopper jo NOEN regelrett i strupen på deg.. Synd at noen ikke klarer å være saklige og føler trang til å fremheve seg selv ved å rakke ned på andre.. (Tror selv dere vet om det gjelder dere) Huff...

Heretter får man holde seg til det som står i det orange feltet på siden her.. Er man ikke sint før man ser på kranglesiden, så blir man ihvertfall det etter å ha lest mye her inne.. Tror jeg melder meg ut før jeg også blir en bitter kvinne=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mange som er bitre, heller mange krangle fanter som er glad i å skikkelig irritere andre mennesker, og sier hva som helst for å få i gang en diskusjon. Også mange som mener dem selv er perfekte, og som ikke har andre ting å gjøre på enn å rakke ned på andre desverre:(

Skrevet

ja, du har rett!! Jeg gikk liksom inn på bim for å se om jeg hadde samme erfaring som andre, men fikk jo helt bakoversveis.. hehe...

Vi er nå vandrene hormonbomber for tiden, men vi må da kunne spare oss for denne "dissingen".. Vi skal være de voksne nå, så nå får vi også vise at vi er det;)

Til alle som er gravide; husk at det ikke er bra å være så sinna...............

Skrevet

Selv om du er ei vandrende hormonbombe så kunne du faktisk spart oss for sytinga di også.

Skrevet

oi da!!! Du er sikkert ei trivelig dame å være i hus med, bærkurv.... Litt på krigstien du, eller?? Jeg er faktisk helt enig med at det er formye dissing her.. Men det er klart, denne siden burde jo være perfekte for sånne som deg! Det er vel akkurat dette hu mener; bare kjefting! Skjerp deg!

Skrevet

Du har gått feil, dette er kranglesida. Gå og grin et annet sted, er du søt.

Skrevet

og du bør oppsøke psykolog.............................

Skrevet

I så tilfelle er ikke det noe du skal ta æren for. Gå og plei hormonene dine, nå! Du ser ut til å trenge det.

Skrevet

Tror nesten det er flere som burde pleie hormonene sine her... hehe.. Hvorfor ble du så sint??? det går da an å lese innlegg uten å tenne på alle pluggene? Andre har da rett til å si meningen sin også.. Jeg ser nå av disse sidene at du ihvertfall mener ett og annet om mye..

Det er så merkelig at det bare er du som føler deg så truffet her.. eller det virker ihvertfall som du gjør det.. Dette innlegget var jo ikke skrevet personlig til deg?? Uansett, hvis det provoserer deg SÅ fælt, så trenger du jo ikke lese dette??

Skrevet

Herre min skaper. Hvor har du det fra at jeg er provosert og sint?

Er ikke innlegg til for å besvares? Må jeg føle meg truffet av innholdet i et innlegg for å kunne svare på det? Du forsvarer alles rett til å si meningene sine, men jeg har også den retten.

Hvorfor i alle dager blander du inn andre innlegg jeg har skrevet?

Skrevet

Syns vi er mange som er positive og snille her inne jeg...*smiler fra øre til øre med blåfargede tenner, litt for mye blåbær i daquiri'en i kveld* Klart ingen syns det er kjekt å bli hakket på stadig vekk, slik som Bærkorg. Hun får knapt nok skrevet to setninger før noen roper SLEMME ULVEN. Hmm.. nå har jeg faktisk lest mange av Bærkorgs innlegg, og jeg må faktisk si at jeg syns det er frisk og underholdende lesning. Og gudene må vite at vi trenger det i disse hormontider. Ingenting letter humøret mitt bedre enn en del av damene her inne som skriver så vannvittig bra og får meg til å dra på smilebåndet. Ja, selv her på Kranglesiden! :)

Skrevet

HI, hadde du ikke vært anonym så kunne jeg sendt deg en hyggelig PM eller no', vi er ikke alle slemme her inne ;)

Skrevet

Thanks, Z ;-)

Har du rukket å smake på melkehjerter da?

Skrevet

Nei det ble dårlig med melkehjerter - fikk noe enda bedre: Marabou melkesjokolade!! Broder'n har vært på tur over svenskegrensa, så han tok med en liten dose til sin kjære søs :) Akkurat nå har jeg satt min kjære bror på en gedigen pidestall, og der skal han bli inntil videre! *mumser i vei på nammenamme-marabou*

Skrevet

haaaaaaaaaaallllllllloooooooooo???

ser du hva denne siden heter eller????

KRANGLESIDEN..les igjen..

Skrevet

Tror ikke Bærkorg skal føle at hun blir hakket på i det hele tatt, hun tar i hvertfall igjen så det griner. Syns disse sidene er veldig greie jeg.. Spes når jeg er sur og grinete selv.. Får meg som regel en god latter av gode kommentarer her og der. Kan jo ikke ta alt så hellig og seriøst heller.

Skrevet

ooooo har sett de melkehjertene...

De ser utrolig gode ut....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...