Gå til innhold

hun vil ikke drikke melk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 2 1/2 år og har plutselig mistet lysten på melk.. drikker masse men fremdeles veldig "tørre" bleier.. skjønner ingenting jeg :/ er det normalt å ha en sånn fase? vi har også vært i utlandet i en uke men har det noe å si? hun smaker jo ikke på melken her engang før hun bare spytter det ut :|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drikker masse annet drikke altså.. vann og juice f.eks. eller veldig ublandet saft..

Skrevet

Jenta vår er 16 mnd no og ho har aldri fått anna melk en pupp. Får litt Yougurt.

Skrevet

jeg mener ikke morsmelk altså men vanlig kjøpe melk!! morsmelk har hun ikke drukket siden hun var 3 måneder gammel..

Skrevet

Som sagt vi gir ikke melk. Bare vann. Synes ikke melk smaker noe særlig godt, og sønnen min er alergisk for melk, så det har likke blitt til at vi har kjøpt inn.

Skrevet

Egentlig drikker vi jo for mye melk her i landet. Dersom hun spiser ost på skiven og melk i tilberedt mat, skal det visstnok holde. Vi driver og kutter ut melk til vår gutt på 2,5 år. Han liker det heller ikke så godt, og jeg har hørt at melk får slimhinnene i øret til å hovne opp, gutten vår har problemer med ørene sine. Så lenge hun har et variert kosthold ellers, og får tran el.l. ville jeg ikke stresset.

Skrevet

hun får melk hjemme morgen + kveld .. når hun står opp har hun normalt fått melk som "kos" før barnehagen og når hun skal sove så pleier hun å få melk sånn at hun vet at det er sovetid. så vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. hun vil ikke spise ost heller ! men yogurt er hun glad i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...