Gå til innhold

Hudpleieprodukter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Kiel i april, og vil gjerne kjøpe meg noen nye hudpleieprodukter i tax-freen.Noen som har noe å anbefale. Har blandingshud. Dvs. ganske tørr, men fete soner. Er 32 år, og bør jo begynne å tenke på å motvirke rynker kanskje... hehe. Vil gjerne ha en kombinasjonskrem som kan brukes både som dag og nattkrem. pluss renseprodukter, og maske.

Er jo et hav av produkter. vanskelig å finne ut hva man skal bruke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Mary kay sine produkter, men de er ikke å få kjøpt på tax-free, fåes kun kjøpt via forhandlere =) www.marykaynorway.no

Skrevet

Tja....

mye gode produkter på markedet. siden du har blandingshud trenger du nødvendigvis ikke en egen nattkrem. ihertfall ikke hvis den du bruker på dagen gir nok fukt.

Det er viktig at du får nok fuktighet (ikke fett) for hvis overhuden din blir tørr vil den signalisere at du er tørr, og du vil produsere mer talg.

Balanse i overhuden gir balanse i underhuden....!!!!!!

Kjøp deg en god scrub, en fuktmaske og en rensemaske.

Ikke glem gode renseprodukter.

Du kan feks se litt på 3 trinns systemet til Clinique. Få damen i tax free til å demonstrere får deg. Det er imponerende.

Du kan godt bruke Lauder sine kremer til disse renseproduktet.

Under kremen om natta kan du feks bruke advanced night repair. Et knall bra serum. Funker på det meste. Et must i toalettbagen.

Lykke til i jungelen!

Skrevet

Jeg er veldigglad i Biotherm sine kremer. Ellers bruker jeg MD Formulations renseprodukter.

Skrevet

skriver også under på MD produktene. De kan du bruke sammen med - ja, feks Lauder sine kremer og serumer.

Skrevet

Jeg bruker Exuviance og er strålende fornøyd med disse produktene. Jobbet med disse da jeg var hudpleier og så mange positive resultater.

Det finnes og¨så hudleger som bruker disse produktene.

De fåes kun kjøpt hus hudpleier, men anbefaler deg å kjøpe de på eBay, siden de der er 1/3 av prisen.

Du kan lese om dem her, produktene er delt opp etter hudtype.

http://www.exuviance.eu/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...