Gå til innhold

Terminklubber er sikkert bra, men hvorfor...


Anbefalte innlegg

Skrevet

skriver folk på terminklubb for november og desember 2008?!?!? Ingen av dem er vel blitt gravide ennå? Trodde de terminklubbene var for de som faktisk har termin da!

 

Er sikker på at dersom det hadde kommet terminklubber for 2009, så hadde vel folk skrevet der også. "Jeg hååååper å få termin i april 2009 altså"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, gjør de det, altså?? Det hadde jeg ikke lagt merke til......det virker jo en anelse desperat/merkelig/usunt... men underholdende for oss andre, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...