Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 skriver folk på terminklubb for november og desember 2008?!?!? Ingen av dem er vel blitt gravide ennå? Trodde de terminklubbene var for de som faktisk har termin da! Er sikker på at dersom det hadde kommet terminklubber for 2009, så hadde vel folk skrevet der også. "Jeg hååååper å få termin i april 2009 altså"
Mininni Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hehehe, gjør de det, altså?? Det hadde jeg ikke lagt merke til......det virker jo en anelse desperat/merkelig/usunt... men underholdende for oss andre, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå