Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jubler:) Føles omtrent som å vinne i lotto. Plass fra 1. april og på den avdelingen jeg håpet. Kan det bli bedre??
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer ! Nyt det !!!!!!
stripete ullsokk Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer!! Er det samme bhg som eldre søsken??
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jepp:) Samme bhg, men annen avdeling. Blir utrolig deilig å slippe å levere barn på 3 steder hehehe
Bare jeg er meg :o) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Gratulere....jeg er grønn av misunnelse. Søkt og venta siden oktober. Hehe....
bente69;) Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Å så bra, gratulerer med barnehageplass til snuppis:)
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer da :-) Kjekt og få plass i akurat den barnehagen man ønsker ja =) Satt du opp 4 valg eller kun 1-2?
Sørland-snuppa Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 gratulerer så mye. er det ikke godt? det er bedre en og vinne i lotto. jeg har vunnet så jeg vet. he he. jeg fikk også en telefon her om dagen at jeg hadde fått min sønn inn i den barnegagen jeg ønsket meg. jeg var veldigg stresset med barnepass før det. Er det mange i barnehagen? og er det komunal? jeg fikk min inn i en familiebarnehage det det er 8 barn i og så er det nabobygget til jobben min
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Det er kommunal bhg som sod ferdig for ca 1 år siden. Mellomste har gått der siden den var ny og vi er veldig fornøyde med det. Søkte kun på den ene bhg. Vet ikke helt hvor mange plasser det er, men ganske mange....4 avdelinger. Minstesnupp trenger helt klart sosial omgang med barn på egen alder og dagmamman hennes ble like glad som meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå