Gå til innhold

Noen som har bestemt navn allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis dere har det, forteller dere det til familie og venner?

Vi fikk vite i går at vi får jente, og har allerede begynt å kalle henne ved navn her hjemme. Navnet har vi bare snakket om i noen dager, men akkurat nå føles det veldig riktig at hun skal hete det.

Men likevel ønsker jeg ikke å fortelle det til familie og venner. Det er lenge igjen, og vi kan enda forandre mening. Jeg er også redd for at andre skal komme med negative kommentarer som kan ødelegge gleden over navnet for oss.

Sambo er uenig med meg, og vil fortelle alle med en gang at dette skal hun hete. Jeg er bare 18+2 enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestemt oss for å kalle gutten vår for Emil, noe vi har fortalt til famile og venner:) Var inne på å holde det hemmelige, men er så sikre på at det er nettopp det navnet vi ønsker så da ble det liksom bare til at vi sa det til alle.. Ble enige om navnet rett etter ul, er nå 26 uker på vei og er fortsatt like sikre i vår sak:)

Skrevet

Vi skal kalle gutten vår Nickolas :) Jeg bryr meg ikke om hva andre syns om navnet så lenge vi to liker det.. Er kjempe fornøyde med navne valget.. Vi fikk vite kjønnet i går er 17+2 på vei ;)

Skrevet

Vi fikk vite at vi venter en liten jente i går og bestemte for lenge siden at hun skal hete Elida! Har fortalt familie og gode venner. Bekjente, jobbkolleger etc har vi ikke sagt det til.. Hadde egentlig tenkt å holde det for oss selv, men ikke lett når det er oppkalling. Vil jo gjerne fortelle det da.

Skrevet

Vi har navn klart for om det blir jente eller gutt, og det er ikke hemmelig for noen. Jeg liker å fortelle hvilke navn vi har tenkt på. Og jeg bryr meg lite om hva andre mener og syntes for begge er navn som vi liker begge 2 og som barna vi har fra før har blitt kjent med. Skulle vi ombestemme oss, ja hva så? Da sier vi det også:) Nå skal det også nevnes at vi faktisk har 2 navn for hvis det blir jente, og det ble fra 1 til 2 navn for en uke siden. Så mye kan skje enda, er i uke 28.

Skrevet

Vi hadde både jente og guttenavn klart før jeg ble gravid. Hehe.. :)

Skrevet

Vi hadde jentenavn klart, men ultralyden i går vistegutt så nå må vi legge hodet i bløt. Vi er ikke akkurat enige så det blir nok ikke lett.. Blir vi enige om et navn så er ikke jeg for den hemmelige varianten. Da sier vi det til de vi har lyst til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...