Gå til innhold

svigermor splitter familien min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor hater meg, enkelt og greit. Jeg og sambo har vært sammen i 3 år har en datter på 1,5.. Hun gidder ikke og snakke til meg når jeg er på besøg. serverer alle andre kaffe uten å tilby noe som helst til meg.. i dag ringte hun og spurte sambo "når jeg skulle på jobb i helgen" For hun ville invitere sambo og jenta mi på middag!! Blir så forbanna, hun stenger meg bevist ute. inviterer alltid når jeg ikke har mulighet til og bli med. Jeg og sambo krangler utrolig mye om dette. Jeg mener at når hun ringte og inviterte i dag skulle han sakt " vi kan komme på lørdag for da har therese også mulighet til og bli med" Hva mener dere? Har jeg rett til og bli forbanna og lei meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, har du ikke noe skyld i at det er sånn da? Hvis ikke så er det jo ganske sært, ja...

Skrevet

du har all grunn til å bli forbanna og lei deg!!!

har det skjedd noe som er årsak til at hun behandler deg slik?

Skrevet

Huff så trist!

Hvorfor er det slik?

Enig med deg at han burde sagt en dag og tid når du òg kunne være med!

Skrevet

Er den samboer'n veldig tafatt??? Jeg hadde aldri funnet meg i å bli behandlet sånn.

Skrevet

nei, egentlig ikke.. prøver og være snill og hyggelig mesteparten av tiden.Må jo legge til at det har eksplodert enkelte ganger, og har havnet i krangel med henne. ..

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Fy faen for en *****!

Jeg hadde seriøst klikket... Du MÅ si ifra, du kan ikke finne deg i å bli behandlet sånn!

Skrevet

Egentlig ingen grunn.. Hun liker meg ikke.. Vi har kranglet et par ganger...Hun er en sær person. Er i grunnen mest redd for take hun har på samboeren min.. Han mener at det var ingen ting han kunne ha sakt som hadde gjort ting bedre..

Skrevet

Syns virkelig samboeren din det er greit at mora hans behandler deg sånn??? Jeg blir litt sjokkert faktisk. Sambo hadde kutta kontakta tvert om det hadde vært hans mor som hadde gjort noe slikt.

Skrevet

Svigermødre kan være ganske jævlig ja!

De trenger heller ikke å ha noen grunn annet en misunnelse og sjalusi. Dette må du ikke gi deg på, forklar samboeren din HVOR alvorlig du tar at moren hans behandler deg, hans kone og mor til hans barn, si at du blir lei deg også ikke bare sinna.

Disse gutte-mødrene er ofte litt skrudde, vi hadde mange konflikter før og hun trår stadig over streken. Men jeg stiller krav til mannen og han vet at jeg mener alvor og ser selv at moren hans kan være rimelig frekk og kjip.

Men det er veldig ødeleggende mens det pågår..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...