Gå til innhold

Glad? Ja. Entusiastisk? Nei..., er det noen som har det som meg?


Boffeloffen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde SA i desember, var i 3 måned. Nå vet jeg ikke helt hva jeg føler. Jeg er glad, men føler ikke den samme entusiasmen som forrige gang. Kanskje det går over etter den usikre perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

 

Føler meg veldig igjen i det du skriver!! Hadde SA i ca uke 9 i fjor sommer. Er nå godt å vel 5 uker på vei. Og er jo glad selvfølgelig, har jo håpet på dette siden jeg mistet i sommer. Men klarer ikke slappe av, nyte det og glede meg. Har vært hos legen idag, og fått henvisning til tidlig UL, så skal ringe og bestille meg en time imorgen, så håper jeg kommer inn der i løpet av veldig kort tid. Vet jo at en ikke kan gjøre noe fra eller til hvis det er noe galt denne gangen også, men vil vite hvordan det ligger ann. Bedre det enn å gå rundt og lure og egentlig være litt fortvilet.. Hvor langt er du på vei nå? Jeg har termin 19-21 oktober. Alt etter hvor den regnes ut henne.. Jeg har to barn fra før, og sammenligner hele tiden de to svangerskapene med dette og når jeg mistet i sommer. Tror ikke det har noen ting å bety, men det blir bare slik.

Håper også det går over etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik... Hadde en SA for sju UKER siden bare, men ble raskt gravid og er ca 4-5 på vei nå. Er glad selvfølgelig, men absolutt ikke like glad som sist! Ingen entusiasme nå. Føler hverken for å fortelle det til noen, har ikke lyst å kjøpe barneklær, utstyr eller noe - forrige gang hadde jeg lyst til å gjøre alt det og mer til med en gang!! Var i 10.uke da jeg mistet, og har ikke noen av de samme graviditetstegnene som den gang heller. Bør vel egentlig ta det som et positivt tegn at det er anderledes denne gangen, siden jeg mistet sist... Men klarer det bare ikke enda! Kansje jeg blir helt i ekstase når jeg er over de første 12 ukene.. Ikke vet jeg!.. Bortsett fra at vi ønsker oss dette barnet veldig mye og er selvfølgelig kjempeglad for det :)

 

 

 

 

Er anonym fordi folk som kjenner meg ikke vet det enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...