Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har lest at det er vanlig å bli litt hoven nedentil under svangerskapet.. merket i dag at kun den ene kjønnslippen er hoven helt nede ved åpningen.. -som en kul eller en liten "ball" ligger inni.. er det dette som betegnes som normalt når en er gravid??
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 hmm tror ikke det. Jeg har ihvertfall ikke sånn. Kan du ikke spørre lege eller jordmor?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Sikkert bare en kjertel som har hovnet litt opp. Det har jeg hatt. Dersom det ikke er vondt så kan du vente noen dager og se om den forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har det likens. Tror det er normalt. Hadde det sist svangerskap også. Men skader ikke å ringe legen å spør hvis du er bekymret
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er blitt generelt mer hoven i underlivet nå i graviditeten, det er vel pga av blodtilstrømningen.. Men har ikke merket noen kul i kjønnsleppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå