Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at det er vanlig å bli litt hoven nedentil under svangerskapet.. merket i dag at kun den ene kjønnslippen er hoven helt nede ved åpningen.. -som en kul eller en liten "ball" ligger inni.. er det dette som betegnes som normalt når en er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm tror ikke det. Jeg har ihvertfall ikke sånn. Kan du ikke spørre lege eller jordmor?

Skrevet

Sikkert bare en kjertel som har hovnet litt opp. Det har jeg hatt.

Dersom det ikke er vondt så kan du vente noen dager og se om den forsvinner.

Skrevet

Jeg har det likens. Tror det er normalt. Hadde det sist svangerskap også. Men skader ikke å ringe legen å spør hvis du er bekymret :)

Skrevet

Jeg er blitt generelt mer hoven i underlivet nå i graviditeten, det er vel pga av blodtilstrømningen.. Men har ikke merket noen kul i kjønnsleppene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...