Magda73 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Mini er seks måneder og har akkurat fått intordusert grøt. Det går i og for seg greit, selv om noe selvsagt kommer ut igjen:-) Og det er nettopp det som er problemet. Etter måltidet er han full av røde utslett rundt munnen. Det forsvinner igjen etter en halvtimes tid. Det virker ikke som han har ubehag av den grøten han har fått i seg og han har heller ikke utslett på resten av kroppen som ikke har vært i direkte kontakt med grøten. Vi holder også på med flasketrening, og i dag så jeg at han fikk det samme utslettet etter mme. Er det noen som har opplevd det samme? Det kan nesten se ut som han reagerer på mme. Det skal sies at han som nyfødt fikk endel mme, da det tok tid før han tok puppen og han var født for tidlig og hadde gulsott. Jeg skal selvsagt ta det opp med helsestasjonen, men det hadde vært fint å høre om andre har erfaring
selma07 og engel Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Selma fikk utslett av Hipp sin eplegrøt, og av alle ting med eple i seg. får fortsatt utslett av eple. Hvilken grøt var det du ga han?
Magda73 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Dette var en nestle-grøt: havre-ris grøt. Så jeg tenkte derfor på mme eller gluten som synderen - men tenkte å prøve en annen grøt i morgen. Hvordan var utslettet datteren din fikk? På hele kroppen?
selma07 og engel Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Nei, bare rundt munnen. Hun får det enda når hun spiser noe hun reagerer på... Får også det nå når hun plagesmed tenner. sikler mye, og det gir sånne røde prikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå