Lykketone Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har nå fått satt sammen nyvogna mi, men jeg har deler til overs. Hjelp! Det er en liten pose med skuer og trykknapper også er det en større pose med to svarte plastfirkanter med noen hull. Er dette reservedeler? Vær så snill å hjelp meg den som kan......... Tusen takk!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 De svarte plastfirkantene med hull lå vel i posen bakhjulene lå i, tenker jeg... Det er beskyttelse som satt på stangen på hjulet... Den lille posen er reservedeler! Kos deg med den nye vogna, og HUSK Å SMØRE!!! ;-)
Lykketone Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 De svarte firkantene lå i en egen eske og det følger med skruer og muttere. Tror ikke det er beskyttelse til hjula....... Også lurer jeg på hvordan man skal feste opp det løse trekket på baksiden av vogna? Du mener smørring av bremser? Eller er det noe annet som må smørres jevnlig? Beklager at jeg er litt blank på barnevogn! :-)
Super-Langbein Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Hvor store er plastfirkantene, og er de hule?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hjulene må smøres med fett og bremsene +alle bevegelige deler må smøres med sprayfett... Nei, jeg vet ikke hva de svarte plastgreiene er til da, desverre...
Lykketone Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Ja, de er hule og ca.6cm. X 7cm. Noen ide da?
temi & keli Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Er ikke adaptere til å feste hardbagen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå