Gå til innhold

Tatt til fornuften...............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fysioterapeut som flere ganger har sagt at jeg bør trappe ned på jobbingen pga ekstreme bekkenplager.. Men så var jeg jo så heldig da at jeg var sykemeldt i fjor lenge pga betennelse, jobbet en kort stund og ble da sykemeldt pga bekkenet, så jeg har måttet være på jobb (tilrettelagt vel å merke) nå i en måned.. Men nå er det stopp!! Skal til lege neste uke for å få snakke om gradert sykemelding så jeg kan ta livet mer med ro.. Og kanskje bli litt bedre i bekkenet mitt av å kunne kjøre ting i helt og holdent mitt tempo!!

Syns jeg har vært flink som har holdt ut såpass, for vondt er det og sykt sliten blir jeg av å holde humør og mot oppe.. Så gleder meg litt ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...