Tkl84 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 De ekspertene på luksusfellen mener de at to voksne i hvertfall må ha 5000 til mat hver mnd.?Er ikke dette veldig mye?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Ja, det er ganske vanelig vil jeg tro...
Mille** Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Syns ikke det er veldig mye nei. Ganske vanlig vil jeg tro.
Minnie Mom Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Tror nok at vi bruker mer enn det dessverre.. (
fox`y Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 jeg syns d var mye. vi har iallefall ikke så mye til mat..
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 om vi handler litt bevisst, så bruker vi det i mnd, på 2 voksne, og 2 barn, hvorav ene får mme og bleier..
Tia med 2 ♀ Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 det så jeg også og reagerte på. Vi er 2 voksene og et barn og har ikke i nærheten den summen til mat. Vi må pent klare oss på 1000-1500 kr i mat i mnd. Skulle jo gjerne ha mer men 5000kr høres ut som veldig luksus for meg
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Syns ikke det var veldig mye.. Er man veldig bevisst og storhandler en gang i uken, gjerne på tilbud og lign, så kan man nok få ned den summen. Men at vi bruker 5000, som er en familie på 3, det er jeg sikker på..
mayaya Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Synes det høres vanlig eller i underkant lite ut.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Vi er 2 voksne og 1 baby, bruker mellom 4000 og 6000 i måneden, litt avhengig av hva vi skal ha og hva vi har i fryser/skap fra før. da er mme, bleier, vaskemiddel og sånt inkludert.
Tkl84 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2008 helt enig!man spaaarer vel ikke akkurat på matkjøpinga da, eller?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 1000-1500kr i MÅNEDEN på mat? Det var ikke store matbudsjettet...
Jenny-penny Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 Vi bruker nok fort det i mnd ja, men det er jo til snuppa også da. Men hadde vi hatt dårlig økonomi hadde vi sikkert kunne spare inn litt mer på 2 voksne så man slipper å gå konkurs:)
Tia med 2 ♀ Skrevet 20. februar 2008 #16 Skrevet 20. februar 2008 hehe jeg vet det er fryktelig lite da men regninger først veit du. Er litt derfor jeg reagerte på 5000kr til mat for de som har kjørt økonomien så til H....... Vi lever på lite nå men om 2 år er vi gjeldsfri. Og da trenger vi ikke lengre å leve så trangt. :-) Vi kunne fått lavere betaling på noen lån og annet men da dras gjelda ut over lengre tid og det vil ikke vi. Må påpeke at jenta var har allt ho trenger. Vi handler allt vi trenger av mat og bleier og slikt til ho, betaler deretter husleie og regninger og så bruker vi resten til mat. Og vi har muligens ikke de mest fantastiske middagene men vi går ikke sulten heller.
lillegutt mars o7 Skrevet 20. februar 2008 #17 Skrevet 20. februar 2008 Syntes dette var mye jeg! Vi bruker max 100 kr uken på mat.Altså max 4000 kr i mnd.Og da er det medberegnet div kjøpemiddager..Handler på kiwi,og prøver å tenke litt over hva slags merker vi bruker.Er ikke nødvendig å kjøpe lano håndsåpe,når en kan fint bruke first price håndsåpe liksom.Slik tenker vi iallefall =) Hvor handler dere?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 20. februar 2008 #18 Skrevet 20. februar 2008 Det var ikke ment så bastant som det ser ut som det spørsmålet altså! Ser at det virket litt sånn "herregud, det går da ikke an" hehe.. Det var bare veldig lite i forhold til hva vi bruker, men så er ikke det der jeg sparer penger heller Må si det er ganske imponerende!
lillegutt mars o7 Skrevet 20. februar 2008 #19 Skrevet 20. februar 2008 Oi!Skrivefeil! Ikke max 100 kr i uken ,men 1000 kr i uken!!!!! En vesentlig forskjell der ja... ;-)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 20. februar 2008 #20 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, 100kr uken liksom.. Ble litt sjokkert der et øyeblikk.. Men så la jeg merke til at 4 uker med 100kr ble til 4000
lillegutt mars o7 Skrevet 20. februar 2008 #21 Skrevet 20. februar 2008 He,he ;-) Ja,da hadde det vært mye luft og kjærlighet ;-)
ScaryMama Skrevet 20. februar 2008 #22 Skrevet 20. februar 2008 Hvis man ønsker å spise sunt og variert så må man regne med minst det mener jeg.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #23 Skrevet 20. februar 2008 Her i huset svir vi fort av 7000 kr. i månende på mat :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå