Sørland-snuppa Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 dere som er i parforhold, krangler/diskutere dere mye? mener da sån at dere blir sure på hverandre. og skjer det mye når ungene kan høre dere?
mayaya Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Nei, men innimellom skjer det jo. Lite sure miner her ja
Pampers123 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Krangler vell lite. Har lært at det går bedre om man diskuterer
selma07 og engel Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Vi har hatt et jævlit tøft år siden jeg ble så syk etter fødselen.. Det har blitt endel krangler, men aldri fremfor Selma! Jeg ble sint/irritert i stemmen til en venninne mens Selma var der, og hun begynte tvert ¨å gråte... Vi vil ikke skremme henne med sintinga vårs!! Tror det er lurt å beskytte barna mot voksenkrangler! Dere da?
Gjest ->>- Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Nei. Vi diskuterer masse, men det skal mye til at vi blir sure av den grunn. Og ja, ungene hører selvsagt på alt av diskusjoner som føres over middagsbordet og slikt.
Mille** Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Nei, veldig lite krangling, kan diskutere og være litt apmre på hverandre, men det går fort over, er aldri sinte på hverandre i mange timer . Ofte jeg som lirer av meg en liten lekse ang noe han skulle ha gjort som han har glemt, hehe.... ;o)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Kan ikke huske sist gang vi kranglet, men vi diskuterer jo litt innimellom. av og til sier han ting som sårer meg eller omvendt, men det er sjelden stygt ment, og da bare avklarer vi saken, så er vi venner igjen. kommer ikke til å ha krangler foran barna.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 I dag har vi krangla på msn, og praaaaaaata hjemme... hehe. Hender vi krangler hjemme,men da blir vi også venner så barna ser det! DET tror jeg er viktig. Også forklarer jeg for jenta at det er lov og bli litt sint, bare man blir glad igjen etterpå
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Krangler ikke mye, og aldri forann lillegutt. Hvis vi først krangler er det ofte ganske intenst, men utrooolig deilig når vi er ferdige med saken og ordner opp:-)
tre små luringer Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 krangler igrunnen lite, men en gang kranglet vi og gutten på da to og et halvt år var der... han ble redd da så det (håper jeg) skal vi aldri gjøre mer... men er jo vanskelig å se inn i fremtiden. Er enig med ei over her om at det er viktig at barna ser at vi blir venner igjen... går jo ann å vise følelser begge veier, så lenge det ikke blir ukontrolert eller utrygt for de små. Vi tror barna blir trygge av å se masse kjærlighet mellom de voksne... da tåler de kanskje litt bedre en krangel fordi de vet at vi er glad i hverandre...
Sørland-snuppa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2008 har blitt en del når jeg er gått hjemmeverenes nå. er vel mest min feil. jeg går og irriterer meg over mye han gjør og ikke gjør og uvaner og slikt og synes at hhan jobber alt for mye. men tror det hjelper når jeg kommer meg ut i jobb igjen... jeg føler nok at han jobber så mye for jeg gå hjemme. han jobbet ikke så mye før liksom.hehehe
Blue Lady Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Lite, kan ikke huske sist vi kranglet og var uvenner/sure... men kan surmule litt jeg da : ) men ikke noe alvorlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå