Zummi Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Litt prating med helsesøster om barnets vilje og hvordan forstå barnas utforskertrang, så litt det vanlige om hvordan dere har det sammen, om hun spiser, om det er noe du lurer på mm. Og hvis du følger vaksinasjonsprogrammet så er det MMR (Meslinger, røde hunder og kusma)-vaksine denne dagen. (en sprøyte i armen, ferdig med stikking i begge lår) Og vanlig veing og måling da. Hodeomkrets måles forresten ikke etter 12 mnd kontroll. 2-års kontroll kommer etter innkalling i posten, altså ikke noen ny time som du får direkte på kontrollen denne gang. (Slik var det i allefall når jeg var med jenta nå forrige uke, dette er i Trondheim)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå