fox`y Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 lisj guttn min har hatt feber i 4 dager nå,han gråter mye,hoster forferdelig, tungpust, er blank på øya.virker som han har vondt i kroppen:( syns så synn på han jeg. i dag har han ikke villa hatt noe pupp. var til legen me han i går å studenten dær mente d var et virus å måtte gå over av seg selv. men hvor bra er d for så små (7mnd) å være så uggen da??? ringte legevakten i dag å han sa at vi måtte bare se an formen,gi pinex osv. men blir jo bekymret da,siden han ikke vill ha pupp(spiser ikke annen mat).nå ligger han på sofaen å sover,har sove stort sett i hele dag bortsett fra når han har skreke. huff ikke arti dette. tenkte jeg skulle dra på legevakten i morgen ettermiddag vist han ikke blir bedre. crp var fin i går så d må jo være et virus. er litt redd d er rs jeg da,størstemmann hadde d når han var på samme alder:( måtte bare få ut litt,er litt frustrert fortiden....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Huff, Skjønner deg godt. Lite artig når de små er dårlig. Men hvorfor vente til i morgen ettermiddag. Dra til fastlegen i morgen tidlig. Kan jo godt vær rs virus. De henv deg jo til barnakutt om det er behov for det.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 har du matlyst når du er syk da? vanlig at man ikke spiser mye da;)
fox`y Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 det som er er at fastlægen t micro er på ferie, så vi får kunn komme inn til studenten. å hun sa d bare mått gå over av seg selv. å så lenge legekontoret er åpent får man ikke komme inn på legevakten derfor må jeg vente til i morgen ettermiddag. har snakket med legevakten for 2 timer siden,å de mente jeg kunne vente siden ikke crp viste noe utslag. å til anonym under: sjønner at han ikke har matlyst,men d var dehydrering jeg tengte mest på ikke at han ikke spiste....
sunlight- ny baby i september Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Heisann! Jeg svarte deg på skravlesiden, men ser du er her nå. Jeg støtter deg med tanke på dehydrering. Syntes ikke de på legevakta at det var noen grunn til bekymring? Det er litt rart for jeg trodde spedbarn kunne raskt bli det om de ikke fikk i seg nok væske. Håper lille micro blir bedre og at du får bedre hjelp/ informasjon fra legevakta. Klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Ok, skjønner derre med at det bare er en student! Rs virus er jo ufarlig så lenge barnet itj e veldig tungpust.Men det æ så når mitt barn hadde det var at han fikk inndragning ved ribbeina og strevde med utpust.Da må du dra til en lege uansett. Jeg trodde ikke det var så ille, men oksygenmetninga i blodet var veldig lav. Oppsøk lege om du føler noe ikke stemmer.
sunlight- ny baby i september Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Heisann! Hvordan er det med deg og lille micro? Har han blitt bedre? Eller må dere til legevakten seinere idag? Håper han får i seg mer væske idag. Klem fra meg
fox`y Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2008 hei:) joda lille micro virker i bedre form i dag,spiser litt pupp og leiker litt. men skriker fortsatt en del og er varm osv.men febernesettende funger så tror vi slipper legevakten iallefall. takk for svar fra deg:) håper dere får en kjempe fin dag:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå