Gå til innhold

huff syns så synn på lille micro:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

lisj guttn min har hatt feber i 4 dager nå,han gråter mye,hoster forferdelig, tungpust, er blank på øya.virker som han har vondt i kroppen:( syns så synn på han jeg. i dag har han ikke villa hatt noe pupp. var til legen me han i går å studenten dær mente d var et virus å måtte gå over av seg selv. men hvor bra er d for så små (7mnd) å være så uggen da??? ringte legevakten i dag å han sa at vi måtte bare se an formen,gi pinex osv. men blir jo bekymret da,siden han ikke vill ha pupp(spiser ikke annen mat).nå ligger han på sofaen å sover,har sove stort sett i hele dag bortsett fra når han har skreke.

huff ikke arti dette. tenkte jeg skulle dra på legevakten i morgen ettermiddag vist han ikke blir bedre. crp var fin i går så d må jo være et virus. er litt redd d er rs jeg da,størstemmann hadde d når han var på samme alder:(

måtte bare få ut litt,er litt frustrert fortiden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe koselig når de små er sjuke:( Har han høy feber?

Jeg støtter deg på å ta ny kontakt med lege om han ikke har blitt frisk igjen, særlig om han ikke får i seg nok væske. Klarer han å ta imot litt annen væske som f.eks. vann fra flaske? Vet iallefall at spedbarn blir raskere dehydrert enn f.eks.voksne. Er du usikker og har en dårlig magefølelse, så ring på nytt igjen til legevakta.

Ønsker gutten din god bedring!

Klem fra meg

Skrevet

har prøvd me flaske,tutkopp og glass,men han vill ikke ta d,han har alltid nektet flaske.prøvd me sje oxo men han kniper bare munnen sammen.

tusen takk for d:) håper han blir raskt frisk jeg oxo.

klem

Skrevet

Kan det være falsk krupp?

Jenta vår har det for tiden, med en skikkelig vemmelig hoste og hun sliter med å dra pusten inn. I såfall er det ikke noe som kan helbredes men man kan lindre det med kald luft, bygge opp senga i hodeenden mm.

Se om falsk krupp på http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...