Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Sønnen min har fått grøt i 2 uker nå (akkurat opp i full porsjon). når kan jeg gi et måltid på formiddagen? han er snart 5 mnd
venternr2:) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 ..jeg trykte feil, jeg er da ikke anonym:)
Nobba Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Tror man skal innføre grøtmåltid nr 2 når babyen spiser full porsjon..
☆Lille my* Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Bare å prøve seg fram=) du ser fort om det blir for mye;) Da vi begynte med grøt på kveldstid i tillegg ble han veldig urolig! Så da prøvde jeg med bare morgengrøt og en liten skje middag! gjorde dette en stund før vi prøvde meg grøt igjen! da gikk det veldig fint! Nå får han 2 grøtmåltider + middag=) (snart 6 måneder.)
*smula* Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hvis han er oppe i full posjon på kvelden, kan du velge mellom å gi han en posjon til med grøt tidligere på dagen eller feks gi han litt middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå