Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg sitter her i go-sofaen med PC på fanget og ser Luksus Fellen, mens sambo er ute med jobben og spiser mat:)
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Ugly Betty her :-) Slapp kamp om tv'en, mannen min dro heldigvis på pub for å se fotball (champions leauge eller hva det er ...?)
2hærligegutter Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Med eldstemann oppe i senga si og sambo oppe på garasjen, så slakcer jeg `en med pottis, brus og sure biler (noe nytt som hadde kommet). ligger på sofaen og glaner litt på tv
Et lite barn i magen :) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Ikke en dritt.... kjeder meg veldig om dagen!! Men akkurat nå ser jeg på farmen... Skulle så gjerne hatt noe smågodt her!! nam nam...
lykkelig familie på 4:) Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Samboer er på jobb, så i kveld har jeg bakt litt og sett Farmen akkurat. Nå blir det vel nyheter og litt surfing eller no til jeg skal hente samboer kl 23.00.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 kjeder meg noe sinnsykt!!!!! andre dagen i strekk hvor jeg har sånn dyp indre uro som gjør det umulig å konsentrere meg om noe. syntes til og med det var kedelig å se på oprah og oppussing 1,2,3.... det tror jeg aldrig har skjedd før.... 7 dg til termin.... er sprengkåt hele tiden og har nå brugt vibratoren så mye at jeg er megasår. så da kan jeg ikke bruke tiden til det heller..... vil bare spise godteri men har heldigvis ikke noe i huset. har gått opp alt for mye allerede. kort sagt: jeg kjeder meg!!!! :-) men snart blir jeg mamma....!!!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er barnevakt i kveld, for en guutt på 10uker, sååå nydelig, gleder emg til jenta vår kommer... Ser på ugly betty nå da, han sover litt i vippestolen her...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Spiser Anton Berg Marsipanegg, ser på tv, med laptopen på fanget. Typen er hos kompiser og røyker hasj:-( Han har nemlig fått beskjed om at nå kan han ikke drikke øl lenger for babyen kommer om 2-3 uker og da måtte han visst ha noe å kose seg på... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
vipsen*en av hver* Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Hei.. skal se sci snart.. Er begynt å strikke ull teppe.. Har ingen hast om å bli ferdig men kjekt å holde på med noe mens jeg sitter der..
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Anonym 21:24: Godtar du at han drar til kompiser for å røyke hasj??
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Mulig jeg er dum og tillater det, men jeg er så utrolig lei av å måtte forklare for han at det hadde vært koselig for barna våre å slippe å vokse opp med en far som alltid må drikke eller røyke for å ha en "tilsynelatende" fin kveld. Orker ikke flere krangler og kjefting akkurat nå. Han mener nemlig at jeg visste hvem jeg ble sammen med og at han alltid har vært sånn. Problemet er bare at han blir værre og værre for hvert år som går. Sukk, det går nok til helvete til slutt, men akkurat nå orker jeg ikke krangle vil bare få ut babyen
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Så trist! Han burde da forstå at hvis fødselen skulle sette i gang, er det ikke noe bedre om han må på sykehuset i den tilstanden (stein) enn om han hadde tatt noen øl. Faktisk verre synes jeg... Også med tanke på evt bilkjøring. Jeg hadde sett rødt, og vel så det, hadde jeg vært deig. Kjenner jeg faktisk blir ganske så sint på dine vegne. Forøvrig sitter jeg hjemme i sofaen, får fotmassasje av samboer og tygger Gaviscon. Mmmm.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Å huff, og jeg som syntes min sambo var teit som absolutt måtte se fotball og jeg kjeder meg!!!
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 her har jeg bakt både skillingsboller og muffins.... så nå er jeg kjempe sliten og VELDIG hoven i beinan.... så nå sidder jeg å slapper av med beinan godt planta høyt oppe... Sambo er i Sverige på jobb....
Frk Påske Overtid Skrevet 20. februar 2008 #16 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har vært å sett samboeren spille håndball-kamp, og nå ser jeg på Las Vegas... Danny er litt snasen(typen til Fergie)
LadyLuck & Skrevet 20. februar 2008 #17 Skrevet 20. februar 2008 var så dum å sovet med "Strorbror" klokken halv syv, så her sitter jeg da.. lys våken..og kjeder meg.. er det noe på tv nå/senere???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå