Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Dere som har denne, er dere fornøyd eller misfornøyd? Er den beregnet til vår- og høstbruk, eller er det en vinterpose? Bor på Vestlandet så trenger jo ikke så veldig varm pose til sportsvognen.. Lurte på om jeg skulle gå for en Quinny-pose, men vil gjerne ha deres erfaringer
3tøffetyper Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg kjøpte Quinny-posen til Speedi vogna, som jeg hadde tenkt å bruke fra 6 mnd alder. Vogna viste seg å være for voksen for ham følte jeg, han sitter så eksponert for vind og vær. Posen isolerte veldig lite, og jeg endte opp med å putte lammeskinnsposen nedi quinny posen (har ikke sele hull i lammeskinnsposen, for å holde den på plass)-og da ble quinny posen alt for liten. Har gått til innkjøp av en Carena Sprint sportsvogn,- som han kan bruke frem til jeg tar i bruk Quinnyen igjen til sommeren. Men da er jeg redd for at posen allerede er for liten. Så jeg kan ikke anbefale denne posen. Litt for liten, og alt for kald. Vår/sommerpose vil jeg kalle den.
bettan87 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 jeg er veldig fornøyd med vognposen..fikk beskjed når jeg kjøpte den at den ikke var så varm,men det syns ikke jeg stemmer..jeg har no i vinter tatt på han boddy,strømpebukse,kjeledress og det er mer enn varmt nok avogtil litt for varmt..jeg vil no si at du kan bruke den til alle års tider..kommer ikke ann på posen liksom kommer ann på hva man tar på ungene
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 jeg er fornøyd med den :-) ikke hatt problem med at den er liten heller , har en stor gutt på 2 år som sitter i den ennå
To under Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg trodde den skulle bli for kald, men det var den ikke. Den ser ikke så varm ut, men er faktisk det.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er også fornøyd med posen. Bor i Bergen jeg også og har brukt den i hele høst og vinter uten at snuppen har blitt kald. :0)
3tøffetyper Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Da er det nesten rart vi snakker om samme posen. Lillemann hadde vinterforet dress og ullteppe rundt seg, men var alikevel kald, syntes jeg. Og her i Molde er det jo ikke så veldig kaldt, kan bli ca 6-7 minus på de kaldeste dagene. Når det gjelder størrelsen, så må det nevnes at min gutt på 6mnd er ganske stor, han bruker str 86 allerede. jeg kommer nok til å bruke posen, men den kommer ikke til å være stor nok til at han kan ligge ned i den, omsluttet rundt hodet og hele kroppen, slik posen er konstruert. Men kjempe bra at mange er fornøyd: ) Noen som har speedi vogna og har erfaringer med den?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Hva slags fór er det egentlig i posen? Blir den for varm til vår-/sommerbruk? HI
3tøffetyper Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Ser forøvrig på Quinny sine sider at de har tre forskjellige poser... Da spørs det hvilken vogne du skal bruke den til egentlig. I den posen jeg har er det vel et ganske tynt vattert fòr med grov bomull ytterst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå