Gullemor Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jepp, det kan man. ) Gullefamilien har ikke tv, men da jeg ble tipset om at "Singing Bee" var et program for meg, måtte jeg jo sjekke. Og, JA, man kan altså se tv3 på nett. )
mayaya Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Jøss! Takk! Der og da, eller må jeg vente til det er ferdig?
Gullemor Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Oi! Jeg vet ikke om du kan se det "direkte" eller om de legger ut programmene når de er ferdige... Har vært og tittet litt på tv3.no nå, og det ser ut til at man kan se NOE på nett-tv, men ikke alt. Hvis du klikker på "Charterfeber"-bildet eller "Singing Bee"-bildet på forsiden, kommer du til en ny side, og der kan du blant annet velge web-tv. Ble du noe klokere? ;o)
mayaya Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Oki. Prøve igjen da. Det er den luksusgreia jeg ser etter. Kjentfolk ;-p
mayaya Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 Fant det :-DDDD Tusen takk! Men det ligger bare gamle episoder enda da.. *venter*
Gullemor Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Så bra! ) *tusle inn og se forrige episode av Singing Bee*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå